12 Mayıs 2013 Pazar

Düşünceler düşünceler :))

Merhaba yazımızı da yazdık artık asıl olaya geçiş yapabiliriz. Gerçi ne yazacağımı da hiç bilmiyorum ya hadi hayırlısı :D Yazacağım şeyler var ama yazamıyorum işte işin enteresan kısmı da o :) Evde 1 tane daha blog yazan biri olunca ya görür de anlarsa diye yazacaklarını da unutuyor insan :D Aslında bu blogu niye açtığımı da bilmiyorum sanırım evde yazan kişiden özendim :) Umarım götürürüm sonuna kadar da son sınavlarda başladı bakalım napcaz :D Sınavlar demişken bitmedi gitti bu dönem de ya.Sınıf da ayy daha dün gibi bu dönem başlayalı diyenlerin ağzına tuvalet terliğiyle vurmak istiyorum o derece! Havalar ısındıkça ben okuldan soğuyorum :D Okulu da geçtim ev ortamı da soğuk.Artık 2 kardeş de yanımız da (Kardeş dediysem 2side benden yaşça büyük) annemi paylaşmak zorundayım valla deliricem.Eskiden ne güzel annemle ikimizdik kahvelerimizi yapar kakara kikiri konuşup dururduk.Bir de ben annemle istediğim gibi konuşabiliyorum.Öyle şeylere kızmaz hatta öyle konuşunca güler falan.Kanka derim anneme,bazı şeylere sinirlenince yanında hay *mk falan derim hiç kızmaz :) Ama böyle günlerimiz eskide kaldı.Benim asiliğim falan son zamanlar da bu yüzden.Küfür edemiyorum lan evin için de daha ne olsun ? Umarım atlatırım bu zamanları da kurtulurum annem yine eskisi gibi benim olur. Ulan ne kıskançmışım ben de ha yazınca fark ettim ahahah :D Küçük çocuklar gibi paylaşamıyorum annemi ama napayım? Alışmışım bi kere hep benim yanımda olmasına. Neyse kafanızı şişirmeden ben kaçayım.Görüşmek üzere :))  -Bu arada 2 gündür durmadan dinlediğim şarkıyı paylaşmak isterim.Bu yıl düzenlenecek Eurovision'da Danimarka'nın şarkısı.Bahisler de falan 1. olurlar diye çıkıyor.Bence de olsunlar çünkü şarkı gerçekten güzel :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder