13 Mayıs 2013 Pazartesi

Reyhanlı..

Bugün beni çok üzen ve bir o kadar da çok sinirlendiren o patlamadan bahsetmek istiyorum.Hani insanlarımızın ertesi gün hiç bir şey olmamış gibi Fenerbahçe-Galatasaray maçının derdine düştüğü,devletin gerçek ölü sayısını bizden saklayarak yayın yasağı koyduğu o patlama. Ben şu yaşımda bile 30-35 yaşında ki insanlara göre gerçekten kat kat daha duyarlı daha saygılıyım. Bir de bunları insanların yüzlerine söylediğimiz de ben buradan napabilirim ki  bunu bana değil git devletin başındakilere söyle diyerek kendini haklı duruma çıkarmaya çalışıyor. İşte benim bu duruma tahammülüm kalmadı artık.Böyle boş beyinli  insanlarla aynı ülkede yaşadığımı düşününce çıldırıyorum.Hatta kendimi iyice kaptırıp Cem Yılmaz gibi "Bu adam benimle aynı oksijeni alıyor ya" dediğim zamanlar da çok oldu! Bunları niye yazıyorum bilmiyorum ama artık bir yere bir şekilde içimi dökmem lazımdı.Çünkü çok üzülüyorum gerçekten.Hatta dün Mustafa Kemal Üniversitesi İtiraf sayfasın da Reyhanlı Devlet Hastanesin de çalışan birinin yazdıklarını okuyunca kendimi tutamayıp ağladım.Olay anında orada bulunan insanların çektikleri videoları izledikten sonra ki halimi siz düşünün! Söyleyeceklerimi kısa keserek size tek bir şey demek istiyorum.Lütfen bu olanlar karşısında duyarsız kalmayın lütfen! Elimizden ne gelir ki demeyin.İnan ki insan isteyince elinden çok fazla şey geliyor.Görüşmek üzere.. 
 (Bu arada Reyhanlı hakkında satılmış medya üzerinden yanlış bilgiler değil de gerçek bilgileri öğrenmek istiyorum diyorsanız facebook üzerinden bu sayfayı takip edebilirsiniz; https://www.facebook.com/MKUFANCLUB )

2 yorum:

  1. Acımız büyük. Başımız sağolsun. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  2. Geldim geldim gelmem mi..:))
    Çok kısa bir süre öncesine kadar Antakya da yaşıyordum yeni emekli oldum döndüm. Gayet iyi biliyorum orda olanları.. Sizin de yorumunuzu çok sevdim..:))
    Artık takipteyim..:))
    Ben de sizi benim bloğuma bekliyorum sevgili arkadaşım..:)) Seveceksiniz..:))
    Selam ve sevgilerimle..:))
    http://kediminhobidefteri.blogspot.com/

    YanıtlaSil