11 Mayıs 2013 Cumartesi

Merabayın!

Merhaba güzel insanlar!

Geç de olsa ben de aranıza katılmış bulunmaktayım.Aranız da iyi halt ettin diyenleri duyar gibiyim.Çok ayıp yakışıyor mu hiç senin gibi birine ?  Neyse bundan böyle burası benim ben kaptım burayı vermem kimseye!Gelelim bana sen kimsin diye soranlara; İzmir'de yaşıyorum ,okuyorum, büyüyorum.Büyüyorum derken çok da küçük değilim ona göre :)Uzun lafın kısası ben de artık aranızdayım ve inşallah bu işi alnımın teriyle gittiği yere kadar götürücem . Umarım yazdıklarımla hepinizi memnun edebilirim :) Görüşmek üzere! kalpkalpkalp.

10 yorum:

  1. Merhabalar..
    hayırlı olsun bloğun.
    Sanırım ilk takipçin ben oldum bu anı unutma ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Unutmayacağıma emin olabilirsin :))

      Sil
  2. aramıza hoşgeldin o zaman umarım güzel güzel paylaşımlarını görürüz buralarda

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    Blok dünyasında size başarılar dilerim. izmir'den güzel paylaşımlar bekliyoruz sizden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Elimden geldiğinde güzel paylaşımlar yapıcam :)

      Sil